Haticealkn1 fitilim iğnem var düzenli kullanıyorum dün kanamam oldu yatiyorum o yüzden rapor verdi doktor. Su az içiyordum 1.5 lt zorla anca ama artik 3 lt icicem , hergun havuc suyu içicem , avakado hic yemedim ama zorlicam kendimi. Banada betam yukselirken düstü ve sonra yavas yükseldi diye düşük yapiyorsun, dış gebelik, boş gebelik, sağlıksiz gebelik dediler. Kesede 7.haftada karnimdan anca göründü psikolojim bozuldu galiba artik çelik gibi bir psikolojim vardi halbuki. Zaman su gibi aksın bebeğimi kucagima alayim istiyorum.
Betam da böyleydi;
14.01.2024 8.gün = 20,16
16.01.2024 10.gün = 85.33
18.01.2024 12.gün = 129,7
20.01.2024 14.gün = 113,2
22.01.2024 16.gün = 128.1
24.01.2024 18.gün = 244.6
26.01.2024 20.gün = 539.6
28.01.2024 22.gün = 933
30.01.2024 24.gün = 1567