Gamzecnar Kızlar 5+1de beta 980 çıktı ve dış gebe olabılecegım soylendı keseyı gormemıyoruz ve tedavi baslayamıyoruz böyle birsey basına gelen varmı neler yaşadınız?
Tabem Gamzecnar bende yaşadım canim kese gozukcekmi diye 6. Haftayı bekliyolar eğer gozukmezse kese o zaman tedavi uyguluyolar önce iğne tedavisi onla düşmezse kapalı ameliyat yapiyolar benim de başıma geldi ama benim iğne tedavisi ile düştü fakat 5 ay falan korunman herekiyor
momofmychildren Gamzecnar 6+4e kadar bekledik kese görünmemisti kanamam başladı ve kimyasal gebelikti direk dış gebelik diyemezler
Gamzecnar Degerlerı İn 1600 olması gerekıyormus kese gormesın ıcın pazartesi kan verıcem tekrar ıkı kez kurtaj oldum ama onlarda bebek ölmüştü böle bişey ilk defa başıma gelıyo şaşkınım doktorda emın konusamadım cunku beta dusuyo ama ıstedıgımız gıbı de yukselıse gecmıyor
momofmychildren Tabem benim beta önce yükseldi ama 6+4 olmasına rağmen keseyi göremedik sonra beta düşüşe geçti kanamam oldu kanama bittikten sonra beta yükseldi ve dış gebelik olabilir diye kürtaj oldum Muhtemelen beta takibi yapılacaktır size de
Tabem momofmychildren benim hiç yukselmedi bundan 1 sene önce yaşadım ben de 6 haftalikta dediler kese tüplerde dış gebelik diye sonra iğne tedavisi yaptilar
Gamzecnar Keseyi görebilsek onuda goremıyoruz COK garıp bır durum testlere gore hamıleyım ama aslında kese bebek goremedıgımız ıcın degılım gıbı
Gamzecnar momofmychildren valla pazartesi kan verıcem tekrar takıbe kalıcaz dedı doktor ama suan kım yasal dıs bos hıc bısey net soyleyemıyo keseyı gormedı gı ıcın
nilmom55 Bende yasadim. Beta yukseliyor ancak keseyi goremiyolardi. Sanirim beta düşüşe gectiginde dusuk ihtimali oluyordu tam hatirlamiyorum. Bendw hic kanama yoktu çok şükür. Ben cok korkmustum. Doktorum gün aşırı kan aldi. Surekli kontrolde kaldım sıkıntılı bir süreçti. suan 19 haftalik hamileyim çok şükür
Gamzecnar nilmom55 bendede kanama yok COK sukur sadece sol kasığımda ve belimde agrılarım oluyor peki aynı gebelik mı yasadıgın yoksa farklı gebelıkmı
nilmom55 Gamzecnar aynı gebelik cok sukur. Bende de kasik agrisi vs vardi. Dokturum sonlandirabiliriz de ama ben bekleme taraftariyim dedi. Aksi bi durum oldugunda muhakkak acile basvur dedi.
Gamzecnar nilmom55 COK gecmıs olsun gercekten buyuk stres senınkı tutunmus en azından Rabbım saglıkla kucagına almayı da nasıp etsın ınsallah
nilmom55 Gamzecnar amin insallah. Doktor beklemeseydi belki de bebegimi alacaklardi. Ama kanamam olmadigi icin bekletti. Gercekten cok buyuk stres cok yipratici bi süreç gecirdik. Varligina bile sevinemedik der esim hala.
Gamzecnar nilmom55 aynen maalesef bızde hala sevınsekmı uzulsekmı durumundayız Rabbım hepımızın hakkında hayırlı olanı nasıp eylesin