Gmz09 Merhaba sevgili anneler ve adayları; Göğüs pompası almak istiyorum ama iki model arasında kaldım.lansinoh marka mı yoksa Philips marka mı olmalı? Alırken ikili mi tekli mi daha iyi oluyor? Kullanıp memnun kaldığınız model varsa önerilere açığım 🙏
nunusmom Gmz09 bn lansinoh kullandım memnun kaldım cnm ama Philips de bildiğim kadarıyla iyi memnun kalnıyor 😇
_Daydreamer_89 Gmz09 1 sene lansinoh kullandım memnun kaldım bende tekli almıştım. İkilide denedim ama asla kolay değil ikisini sabit tutup sağım yapmak
Kehiylun Göğüs pompası alırken kablosuz göğüs pompaları var bebebaonun giyilebilir süt pompası bunu çok öneren var hem iş yapıp hem de sütünü sağmış oluyorsun kablolularda bir yerden ayrılmak zor manuelde bilek gücü yine aynı şekilde
Blackk34 Bu sorunun cevabını ben de merak ediyorum. Giyilebilir olanlardan kullandığınız tavsiye ettiğiniz var mı? Çok farklı yorumlar var her makine için insan karar veremiyor.
Gmz09 Bebebaoyu inceledim kablosuz olması çok iyi aslında iş yaparken çok avantajlı gibi.Diğer iki marka da kablolar var mecburen sabit durmak durumundayız.Bende şuan kararsız kaldım
Kehiylun Gmz09 doğumunuza daha var ise giyilebilir mantıklı sipariş süresi 1 ay sürer bence yani yorumlarda çok fazla kişi kabloluyu boş yere kullanmışım demiş ve fiyat olarak da satıcıdan satıcıya fark var tabi ama kablolular ile aynı veya daha uygun