Dmrhzn Bir kızım var adı Belinay su şuan 22 haftalık hamileyim ikincisi de kız bizde adının ipek Asel olmasına karar verdik sizce nasıl
Ebrucar Dmrhzn ikisi de ayrı ayrı güzel ama iki isim koyma düşüncesi bana garip geliyor. Hikayeleri ayrı ve tek başına anlamlı isimler yine de siz bilirsiniz 🤷🏻♀️