israaltntas Her hamilelikte başlarda şişkinlik problemi oluyo malesef. İki hamileliğimde de yaşadım. Ama ilkinde aşırı derecede yaşıyordum nerdeyse ağrıdan ağlayacak duruma geliyodum. Ama mesela bana normalde de gaz yapan şeyler var onları kesmemiştim ve fark ettim ki onlar yapıyo. Bu hamileliğimde de Bi kaç hafta sürdü geçti. Bunda gaz yapanları az tüketince sorun yaşamıyorum pek. Süt, taze fasulye, mercimek çok fazla gaz yapıyo mesela bana. Kendine gaz yapan yiyeceklerden Bi süre uzak durup öyle deneyebilirsin. Rabbim her hamileye kolay Bi hamilelik nasip etsin🫠