Bengo Kızlar adetime 10 gün kala beta hcg 1.20 çıktı. Bundan 3-4 hafta önce 0,02ydi. Her acile gittiğimde sıfırlık değerler çıkardı. Acaba bu yükselir mi bir umut oldu içime. Erken biliyorum ama sabırsız oldum ya.
yeni-annelik Bengo bence en mantıklısı adet gecikmesinde test yaptırmak yada adet olacağınız gün olmazsanız eğer o günde yaptırabilirsiniz ben adet olmam gereken günde yaptırmıştım hcg değerim 483 çıkmıştı
Bengo yeni-annelik ayy sabır etmem lazım o zamana kadar.. iki yılda ilk defa korunmadım çok sabırsızım ya☺️
yeni-annelik Bengo hem normal hem erken gebelik testi yapabilirsiniz ben ikisinide yapmıştım adet olmama 3 4 gün varken silik çizgi çıkmıştı ilk öyle öğrenmiştim sonrada kan verdim orda çıktı zaten