07sym07 9 hafta 2 günlük hamileyim ve kasigim da karnımı da geriyor gibi çekilme ve ağrı ağırlık var belime de vuruyor ağrısi normal mi sizce
yeni-annelik 07sym07 bende 9+5 haftalığım belim çok ağrıyor bacağımı çekiyor birde bende bel fıtığı var bugün kontrole gittim her şey normal ama sizinde normaldir
-mrvgny- Normal diye biliyorum. O haftalarda benim de olurdu. Rahmin yukarı doğu çıkması bebeğin yerleşmesi vs.den dolayı oluyormuş. Rahmi tutan kaslar uzuyor ve esniyor bu da ağrı yapabiliyor.