Kubra1 Arkadaşlar 28. haftadan selam 👋 İdrarım da bol lökosit varmış yoğun idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum, bebişim de altıma vuruyor ve sürekli birşeyler gelicek gibi hissediyorum bakıyorum birşey yok😬🙊 idrar yolu enfeksiyonunuzu ilaçsız nasıl atlattınız günde üç e yakın su içiyorum doktorum ilaç vermiyor
Hulya57 Kubra1 bendede aynisi çıktı canim banada ilac wermedi bol bol su iç dedi we ben günde bir bardak suyu bile zor içiyorum 😒
Betih03 Kubra1 canim ben 4 5 sene cektim surekli yeniliyor dikkat etmen gerekiyir surekli oncelikle boll su icmelisin yorgurt tuket sarimsak ye .hergun iccamasirlarni utuleyerek giy ve surekli degistir pamuklu iccamasiri kullan laylon sakin kullanma iccamasiri nemli kalmamali vc de sirkeli su kullan ve iyice kurulayarak cik klozet kulkanma kullanrsanda sadece sana ozel vclere gir baskasinin sicakligi bile enfeksyon nedeni vcnin temzligide cok onemli ilaclar kisa sureli fayda ediyor bunlara dikkat edersen duzelir gecmjis olsun
Ugurer7140 Kubra1 canm bndede ayniydi hemde olmasi gerekn dgerden 15 kat fazla falan di hep tek kullanimlik ilac vermisti ama gcmemsti en son 5 gnluk bi antibiyotik verdi ck skur sonn da gtti suan da yk elhamdulillah kurtuldm 34 haftadayz bzde allah yardmcn olsn ck iyi anliyrm ck zor
baharselotanem09 İlaçsız atlatamazsın maalesef hiç öyle hayallerin olmasın,bende o fikirlerdeydim ilaçsız fitilsiz geçsin dedim ama gittikçe artıyor,en sonunda yine fitile mecbur kaldım,geç olmadan doktorunla görüş
Kubra1 baharselotanem09 öyle bir fikrim Yok ancak doktor vermeyince yapılacak birşey Yok su içmekten başka:)
baharselotanem09 Kubra1 canım ben çok çektim o yüzden uyardım,yanlış anlaşıldım sanırım,benim doktorumda en başta ilaca gerek yok dedi sonra artınca başka doktora gittiğimde anladım durumun ciddiyetini,ben yaşadım sen yaşama diyeyarmak istedim sadece