Buseviim1 Merhabalar öncelikle 1 hafta önce normal doğum yaptım 6 dikiş atıldı dikişlerin sonundan iki dikiş atmiş orada bı açıklık oluşmuş. Daha önce başına böyle bişey gelen var mı kendiliğinden pansuman yapılarak kapanirmi yoksa tekrar dikiş mi atıyorlar ?