Kızlar cuma günü hastaneye gittim uterus didelfisim normal doğum bir ihtimal olur diye bekliyordum ama bebeğim makat pozisyonun da yüzünü dahi göremiyorum hareketlerini daha az hissediyorum sezeryan konusundan herkes korkutuyor doğum yaklaştıkça kendi kendime ağlama nöbetleri geçiriyorum galiba anne olmak cidden çok zor Rabbim hepimize yardım etsin… 30 haftalık anneler sizde durumlar nedir bebeğim 1400 gr boyunu soylemedi us kağıdında var mı bilmiyorum