Ftrhn ben varım umutlandırmak istemem ama adetime 8 gün kala test yaptım negatifti iki gün sonra yaptım çook silik bir şekilde çizgiyi gördüm daha sonra hemen gitip kan verdim beta 21 çıkmıştı geçen hafta cuma iki günde bir artışa bakıldı çok şükür şuan 1000 leri geçti adet günümde daha yeni bir gün geçti 😂 yani ben baya erken öğrendim femarayla kaldım çünkü ne zaman çatladıgını biliyordum hesap etmiştim 😂 korunmasız cinsel ilişkiden 10 12 gün sonra cıkıyor demişlerdi benimde gerçekten öyle oldu bence bir kaç hün bekleyip tekrar test yap ilk kana geçiyor sonra idrara geçiyor umarım hayırlı sağlıklı haberler alırsın 🌸 banada dua edin yarın keseyi görmeye gidicem sağlıklı bir şekilde göreyim 🤲