Kızlar bebeğimi dün sabah 9 buçukta sezeryan doğum ile 37+3 te kucağıma aldım bugün çocuk doktoru gelip baktığında kalbinden üfürük sesi duyuyorum hastaneden çıkarmayalım pazartesi çocuk kardiyoloji doktoru bir görsün dedi 3 gün içinde geçebilir geçici de olabilir belki hiç gerek kalmaz kardiyoloji doktoruma ama eve gönderemem bu şekilde dedi gözetim altında tutalım dedi kadın doğum servisinden çıkış yapıp çocuk servisine yatış yaptık dualarinizi eksik etmeyin bizden inşallah bir sorun çıkmaz bebeğimde