Seydagunaydin canım aynı şeyi bugün biz yaşadık eşim ebenin yanına gitmişti bişey sormaya tam o sıra nst nin sesi değişti eşim bi geldi ekrana baktı koştu gitti ebeyi çağırmaya ben ekranı görmediğim için anlamadım meğerse 80 e düşmüş kalp atışı pozisyonumu değiştirdi eliyle karnıma bastırdı bişeler yaptı sola yatırdı sonra düzeldi 150 160 lara çıktı aklımız çıktı bizimde ilk kez başımıza geldi ebe boğazına kordon baskı yapmıştır korkmayın dedi sonra doktora indik anlattık ultrasondada baktı oda aynı şeyi söyledi kordon boynundaymış ama korkulcak bişey yok dedi inşallah bi dıkıntı çıkmaz sizinde bizimde 🙏🏻🙏🏻