Merhabalar bugün adet gunumdu ama dayanamadım test yaptım damlattigim gibi silik çizgi çıktı netleşmeye başladı snra p.tesi kan için sağlık ocağına gidecem ama yinede olumlu çıkarsa diye hastane arayışına girdim gideniz varmı ve kadın doğuma ve ii doktor varmı o hastanede 😊