omertosvedos BANa da yanlış geldi açıkcası bu yorumunuz. Çok acıyor haberiniz olsun diyorsun direk. Ne yapabiliriz peki bi tavsiyen var mi ? Yok dimi. Demek ki yapacak birşey de yok. Böyle konuşmak acımayacak insana da acı verir. Çünkü kendini o şekilde şartlar ve kasar. Şahsen ben bilinçli bir insanım. İliski esnasında iki parmaktan daha büyük birşey giriyor afedersiniz. Belki doktorunuz kaba ve ezbere davrandı muayenede. Belki siz de buradan gördüğünüz sizin yazınıza benzer bir yazı sonucu kendinizi acıyacak diye sartlayarak gittiniz. Belki de yapınız farklı acı cektiniz. Ama bu herkesin çekeceği anlamına gelmez. Sadece haftaya cati muayenesi olan ama acımayacak bir insanı boşuna bir hafta strese sokar. Acıyacak insanı da keza öyle bilmemek varken hem dusunce stresi hem acısını çeker. Belki de siz öyle dediğiniz için acır. İçinizde kötü niyet olduğuna inanmıyorum şahsen. Samimi bir insansınız belli o yüzden düşüncelerinizi direk yazmışsınız. Ama böyle konularda dikkat edelim lütfen 🙏🏻
Yarenelibol Filiz26filiz niye bu kadar korkutuyorsunuz bazıları acıyor bazıları acımıyor diyor bnce hiç acıcak bişey değildir kasmasanız kndinizi acımaz heralde bnde 38 de olucam az kaldı ama suan tedirgin old👏🏼🙌🏻