Kızlar merhaba benimde ilk transferim dondurulmuş olucak 23 şubat dedi şuan estrofem ve kan sulandırıcı kullanıyorum. Fakat transfer tarihine baktım ama adetli gösteriyorum o gün aklım karıştı acaba o gün olur mu? 17sinde kontrole gidicem sorucam yinede ama sizden de bilgi almak istedim🌸