Merhaba kızlarrr 💃🏻
35/36 günde bir regl oluyordum son adet tarihimi ileri almıştık başta ama bebek 12. Hafta gibi SAT gününü yakalayınca tekrar eski tarihine geri çektik. Her kontrolde bebek 2 gün önde ya da tam günü gününe oluyordu. Bu komtrolde 24+4 olmam gerekirken 24+1 çıktı… Kafama takmalı mıyım bu durumu ? Kilosu falan da gayet iyiydi fl ac vs vs heralde bunların ortalamasını alıyor cihaz.. Hepsi farklı değer mi çıkıyor ki 🥲 Sizce normal mi bu durum ? Artık internette kötü bir şey okumayacağım ya ne okusam başıma geliyor 😂