Kızlar 31+5 iz sabah iyiydim markete gidip geldim yolda ağrım vardı çok yürüdüğümde de oluyordu normalde. Eve geldim geçmedi lavaboya gittim pedimde koyu kahverengi leke vardı uzun bir çizgi. Hemen acile gittim ultrason ve alttan baktılar her şey normal dedi nst de de sancı çıkmadı gönderdi Dr ama benim hala ağrım var bacak aram alt karnım ağrıyor ya neden böyle oldum anlamadım😟 bu durumu yaşayan oldu mu ya