Kızlar bugğn doktora gittim iğnelerim artık bitti bugün çatlatma iğnesi vericekti doktor kan verdim fakat kan değerimde düşüş olmuş doktor yumurtalar strese girmiş dedi ya iğnelerde yapım hatası var yada iğnelerdeki ilaç bozulmuş dedi pazartesi yine gel bakalım eğer değerlerde düşüş yine olursa baştan başlıcaz 1 ay daha sarkıcak ve iğnelere verdiğim paralar çöp olucak başına böle bi olay gelen varmı çok moralim bozuldu gerçekten ağlamaktan çatlıcam artık bu ay çok hazırdım