Sevgili anneler merhaba, 19 hafta bitti 20ye girdim, yarım saattir elim karnımdayken sanki kabarcıklar dolanıyormuş gibi hissediyorum, karnım şişip iniyor. Bu kadar hissetmem için erken diye düşündüm ama sizce ne olabilir. Herhalde bir problem yoktur değil mi 😇😇