Sare09 Devlet hastanelerinde normal doğum yaparsak eğer istersek epidural normal doğum yapma şansımız var mı sadece özellerde mı yapıyorlar
sedseda Ayglvlkn Merhaba ben de bilkent’te Epidural ile normal doğum yaptım Cuma günü 2 hafta olacak Siz de bir yan etki Gösterdi mi geçmeyen bir kuyruk sokumu ağrım var Acaba epidural’den mi Kaynaklı bir de siz ilk ayağa kalkarken zorluk çektiniz mi
Ayglvlkn sedseda ben hiç zorlanmadım çok şükür.belki ağrınız başka şeyden kaynaklanıyodur.emzirirken dha yumuşak biyere oturun dikişinizde warsa uzun süre üzerine oturmakta ağrı yapabilir.geçmiş olsun🙏