Fatoss-16 İmom omega kullaniyodum beni hiç rahatsız etmiyodu elenetal 2 ye Dr tavsiyesinden dolayi geçtikten sonra mide yanması ve bulantı oluyo gece uyutmuyo mide yanmasından benimle aynı sikintiyi yaşayan varmı
Bitutampapatya Fatoss-16 yaklaşık 4 paket elenatal 2 bitirdim suan 38 haftayim doğumdan sonrası için elenatal 3 stokladım 🫠 bana enerji veriyor o hap yan etkisi olmadı bende 🤩
Lagertha_ Fatoss-16 ben de kullanıyorum ama bi yan etkisi olmadı. Sadece tadı ve kokusu midemi bulandırıyor
Hulo2105 Fatoss-16 bende elenetal 2 kullanıyorum hatta gece yatarken içiyorum ama bende bi sorun olmadı canım. Tadı ve kokusu beni mahvediyor sadece zor yutuyorum. 12. Haftadayım 14 te bırakıcam dedi doktor. Yarım kutum kaldı çok şükür
Fatoss-16 Bitutampapatya gece mide yanması yapiyo sabah denedim mide bulantısı yaptı çok rahatsız etti malesef herkeste yan etki yapmiyo demek ki
aslip7 ben de kullanıyorum bu hapı tadı ve kokusu berbat yutarken de çok zorlanıyorum burnumu tıkayıp yutuyorum. 17. haftama gelmeme rağmen inanılmaz mide bulantısı yaşıyorum bu hapın da etkisi olabilir.
gizembkm Fatoss-16 26 haftalığım 3. Kutumdayım sabah kahvaltıdan sonra içiyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım ben
Aryaninannesiiii gizembkm kilo yaptı mı peki bende elenatel 2 kullanıyorum. Bazı arkadaslara cok kilo yapmıs zorunlu sezeryan felan olmuslar.
Nesegull Fatoss-16 ben de hamileliğimden beri elenatal 2 kullanıyorum hiçbir yan etkisini görmedim mide bulantısı mide yanması zor yutma vs yaşamadım çok kötü bir tadı yok çikolata kokuyor bence ve bütün vitaminleri içerdiği için çok faydalı bir vitamin
Nesegull Aryaninannesiiii yaptı tabiki zaten daha da faydalı şeyler yemeye özen gosterdigim için ceviz , köy yoğurdu ,yumurta , pekmezler bunlarda bana illaki kilo aldırmış tır 😂 yapacak birşey yok doğumdan sonra verilir sağlıklı dogsunda
gizembkm Aryaninannesiiii 26 haftalığım 70 kilo oldum hapla bi ilgisi var mı bilmiyorum 12 kilo aldım hamilelik başından beri