Bugün net olarak gördü dr. Aslında 11+3 de erkek demişti ama çok küçük olduğundan net degıldı. 12. Haftada da erkek %85 falan demişti. Bugün net erkek dedi artık. İlk çocuğum da erkek bunda kız hıssetmiştim yanlış hissetmişim🤣 cinsiyet öğrenenleriniz yorumlar da buluşalım. Şuan 15 haftalık olduk🙈❤️