Kızlar ben 2020 yılında normal doğum yaptım bır oğlum var şu an bir kardeş istedik oğlumuza Rabbim çok şükür nasip etti tabi biraz zor oldu bu sefer bir kimyasal gebelik geçirdim ve üstüne tekrardan hamile kaldım şu an 6 haftalık olduk hemen gitmedim doktora yine kimyasal olur diye regl tarihimden 2 gün önce ogredim ve 20 gün sonra gittim doktora çok şükür hem keseyi gördük hemde kalp atışını duyduk 🙏Rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlı doğumlar sağlıklı bebislerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🙏💕🌸