Rbia3 Kızlar adetimi 2 gün geçti ama dayanamadım erken gebelik testi yaptım sanki silik çizgi var gibi ama sizce gebelik varmı
Rbia3 7bebekk yaptım koydum kenara testi daha öncekiler negatif çıkınca morelim bozulsun istemedim smdi bi baktım böyle. Ama çok belli belirsiz varmıdır acaba gerçekten 🥹
Rbia3 Nissaa yaaaa inşalllah 7 aydır bekliyordum hep negatif gördüm ama çok belli belirsiz inşallah vardır
AnneAdayi27_ Rbia3 gözüküyor kuzum hayırlı haberler alırsın inşallah kan testi ver haber et bizi de 💝
Rbia3 AnneAdayi27_ pazartesiye kadar bekleyeyim bi inşallah hayırlı sonuçlar alırım Rabbim herkese nasip etsin beklemek çok zor bi süreç