Dikkat-BebekVar Kızlar ilk kızımın adı Gökçe 🌸 şimdi tekrardan kız bebeğim olacak, eşim zeynep diyor ben bilge diyorum ama zeynepe de uzak değilim. Sizce hangisi daha güzel
Sultankocman Hayırlı olsun, sağlıkla kavuşun 🙏🏼🥰 ikisi de güzel, Türkiye’de en çok konulan isim Zeynep olduğu için Bilge’yi işaretledim. Sevgiler
Dikkat-BebekVar Meral_56 Zaten benim için en önemli kriter türkçe olması ama eşim pek önemsemiyor maalesef 😂