Şuan 38+5 deyim. Sancım yok açılmam sadece 1 parmak kadar vardı hala aynı ilerleme yok. Doktor 41.haftaya kadar bekliyoruz dedi . Ama ben çok yoruldum o kadar nasıl beklicem bilmiyorum sezeryan olmak istiyorum dersem devletteki doktorlar kabul ediyor mu bunu yoksa normal doğumu mu bekletiyorlar . İlk doğumum olcak bu arada