Merhaba kızlar. Begeğim 6 günlük.. ilk bi kaç gün çok acımıştı canım ama şimdi alışıyor.. siz kaç saatte bir emziriyorsunuz? Ben ağlarsa veriyorum onun haricinde uyuduğu için 2 saatte bir veriyorum.. en az 20 dk en fazla 30 dk sürüyor emzirmem. İki saat aralarda uyuyamıyorum.. kustu mu uyandı mı diye tetikteyim çok yoruldum sadece ben bu durumu yaşıyorum gibi geliyor 😢