Polenmom Elif_49 her geçen gün yeni hurafeler öğreniyoruz ya 😁 lütfen bu tarz saçma şeylere inanmayın vaktinde sağlıkla gelsin bizler için büyük mucize 🙏🏻
pmedic112 Elif_49 ben etrafımdan kimden duyduysam o kanamayı yaşayanların erkek olmuş 😊 tesadüf ya da değil bilemiyorum. Bende hamileyim düşük tehlikesi dediler. İlk 3,5ay boyunca her gün lekelenme tarzında yaşadım Cinsiyet erkek😅
Sermec27 Elif_49 ilk oğlumda yerleşme kanaması yaşamamıştım ikinci ve üçüncü oğlumda yerleşme kanaması yaşadım
Elif_49 @Polenmom annem eskilerden 💜 eskiden ultrason vs yokmuş teyzemlerin falan hep bu şekilde olmuş Tabi bunu Allah bilir annemin dediği gibi öyle sadece aramızda konuştuk bilmiyoz yani 😅
Evremoz Elif_49 Benim annemin iki gebeliğinde de yerleşme kanamasi olmuş, bir kızı bir oğlu var. Bende de oldu ,kızım oluyor.
Lutfiye20 Elif_49 ilk gebeliğimde olmuştu hatta adet oldum sandım kızım oldu 11haftaligjm şimdi bunda hiç olmadı