Cansudemirel Kızlar selam. Daha çok yeni hamileyim henğz doktora bile gidemedim. Son adet tarihim 28 kasım. Adet olucakmışım gibi kadık ağrısı yaşıyorum bu normal mi. Gebe olmasaydım bugün adetimin 3. Günü olucaktı bunda etkiler mi
aysenily Cansudemirel canım adetin 3. Günü olucaktı demişsin kaç günde bir oluyorsun son adet tarihim 26 Kasım benimde 😁
Esmaveminigi Cansudemirel bence çok normal. Aynı. Şeyleri. Yaşıyoruz çok agiriyor. Karnım sanci giriyor ben gittim. Bugün doktora
aysenily Cansudemirel bende 28 günde bir oluyorum ama sen benden öndesin demekki kasık ağrım ve bel ağrım benim çok oluyor bence çok normal canım benim doktorum sınıf arkadaşım sürekli onunla konuşuyorum da normal dedi bana 😘
Cansudemirel aysenily ara ara giriyo ama sert oluyo normalse sıkıntı değil 😘 kendi hesaplarıma göre 27 günlük hamileyim şuan sende nasıl ?
aysenily Cansudemirel bende ani hareketlerde kramp gibi oluyo kasıklarımda bugün bel ağrım kaşık ağrıma göre daha çoktu programa göre bende 28 günlük hamile görünüyorum
Cansudemirel aysenily ben de bekliyorum gitmek için ama bi yanfan da hamilelere drek golik ast başlıyolar diye gitsem mi diye düşünüyorum ikilemdeyim en azından bi 5 hafta olsun öyle gideyim diyorum ama ☺️
aysenily Cansudemirel bende aynı fikirdeyim canım bu arada akıntı durumun nasıl ? Yoğunmu ben biraz kuruluk yaşıyorum bu zamanlarda
aysenily Cansudemirel aman dikkat et kuzum inşallah sağ Salim olurda kucağımıza alırız bu bebişleri 😌