Nursenozbyrkk Yerleşme kanaması sandığım akıntı yerleşme kanaması değilmis 4 gün boyunca akinti şeklinde lekelenmem oldu 4.gun adet gördüm bu normal mi?
mervecmlk Nursenozbyrkk ben de de aynısı olmuştu, bildiğin adet olmuşum meğer.. normal canım döllenme olmamış, tutunamayınca da adetle dışarı atılmış demişti doktor
Seyda5- Nursenozbyrkk benimde geçen ay öyle oldu 28 adet günümdi 24 ünden itibaren akıntım olmuştu aynı yerleşme kanaması gibi ama sonra adet oldum
Nursenozbyrkk Seyda5- Çok umutlanmistim hamile kafasına çok soktum kendimi aşırı umut kırıcı bı durum 😏