scucer 40+1 olduk bugun 3800 olmus dediler bebek herhangi bi sanci falan yok 41e kadar bekleyecegiz dediler sizce sezeryana alırlar mi kilosu cok mu ?
MihrimahSerra scucer benim kızımda 41. Haftada doğmuştu, 3.5 kg.. bencr bekleyin, duruma göre o an normal yapamazsanız sezeryana gidin.. inşallah normal doğurursunuz, bence sonrası toparlanmak için çok fark ediyor..
Eymenmomm 4-5 kg normal doğan bebekler var. Egerki kafası büyük değilse ve normal doğuma elverişli ise almazlar bence