7+2′deyim ve bulantım başladı 2 gündür hiçbir şey yemek istemiyor canım midem bulanıyor bütün yiyeceklerden hatta sudan bile. Tabii az da olsa bir şeyler yiyorum ama yediğimi de çıkarıyorum. Bebeğim için endişeleniyorum. Besinsiz ve susuz kalması beni korkutuyor. Sizler nasıl baş ediyorsunuz bulantıyla? Acile gidip serum mu taktırsam diye düşünüyorum.