Birisi00 Haftadan beri bebeğimin böbreklerinde genisleme var.Şuan 26 haftalık olduk. İkili-üclu tarama düşük riskli geldi. Detaylıda da başka bir sıkıntı cıkmadı böbrekten başka. Detaylıda sol 8 Sağ 15 mm cıktı. Perinatoloji takipliydim. Bana bazi down olan bebeklerde de bu sorun oluyor dedi. En son iki hafta once gittigimde sag 17 sol 12 mm olmustu ve bebegin bacaklari 2 hafta geriden geliyor dedi. Bende özel doktora gittim hemen o herseyine bakti bobrekleri sol 8 sag 12 mm olmus dedi yani son olculere gore kuculmustu cok şükür. Bacaginda da gerilik yok haftasi ile uyumlu dedi. Bagirsaklarda minik minik pırıltılar var dedi bunu sana soylerlerse korkma dedi.Senin yedigin ictiginden kaynaklida olabilir dedi . Bebegin baska hicbir yerinde sıkıntı yok dedi. Ama ben bobregi takarken bu sefer bagirsaklardakine takildim. Bebegim erkek burun kemigi de olusmus. Basina gelen var mi.
Rozalysa111 Birisi00 benim bebeğimde de bağırsakta parlaklık vardı ama çok şükür son haftalara doğru geçti. Doktorum da endişe edecek birşey yok demişti inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız
Birisi00 Rozalysa111 Amin insallah sağlıklı bir sekilde kavuşuruz bebeklerimize. Doktor cok az minik minik dedi ama yine de korktum. Yediklerinden ve ictiklerinden olabilir dedi