mrsckmkc Son kontrolüm 21+0da yapılmıştı. Bebiş 402 gramdı. Sizce haftasına göre normal midir? Şuan 24+3üz ve 25+1de şeker yüklemesi için tekrar kontrole gideceğim. 25 haftalıkken sizin bebişler kaç gramdı kızlar? İdeali kaç olmalı?