Bnurd Fiyatları uygun gibi geldi bu siteden alışveriş yapan var mı? Kalıbı, kumaşları nasıl memnun kaldınız mı?
Hurremsultan__ Bnurd Bende daha önceden yapmıştım ürünler güzel sadece peluş ürünleri tüyleri dökülüyor ondan memnun kalmadım o kadar 🥰
Damla06 Bnurd bende ordan aliyorum ama kalıpları diğer yerlere göre küçük internetten alcaksaniz ona dikkat edin
gokcegn21 Bnurd ben birçok kez aldım gayet güzel ürünleri sadece kalıpları küçük ben 2 beden büyük alıyorum hep seneye de giysin diye. Tam beden alınca sadece o ay giydirebilirsin. Hep ordan sipariş ederim ben canm