Elifaaksoyy Nurselin 21 haftamdan beri haftada bikez vuruluyorum rahim uzunluğun sınırdaydı hala devam ediyorum 30 haftalık olduk iğne vurulan yerde çok ağrı oluyor buz veya kolanyalı masaj yapmak iyi geliyor canım geçmiş olsun şimdiden😞
Hacerr Nurselin geçmiş olsun canım Benimde erken doğum riskim var yatıyorum bende ilaç verdimi doktor bana hiç bişey vermedi
EzgiKizilates Nurselin ilk hamileliğimde kanamam vardı onun için yapılmıştı ama düştü benim bebeğim düşük önleyici o iğne kanamayı kesiyor
Saadet27 Nurselin evet CNm o iğne rahim ağzını sıkıyormuş bebek düşmesin die bn 3 ay haftada 2 gün kullandım ağır bir iğne rabbim şifa versin
Nurselin Hacerr evet işte maalesef Allah’a tam teslim olsak rabbim vardır Bi hayır verdiklerinde desek stres falan kalmaz