Der_yaM Kızlar 17 haftalık oldum ilk doğumum ikizdi ve erken doğum yaptım bundada çok belim ağrıyor dün geceden sol tarafa sancı atyr aynı haftada olup bel ağrısı yaşayan var mı bide erken doğum tekrarlar mi doktora sormayı unuttum
Canimbenim_06 Der_yaM bende de aynı sorun vardı normal diye direndim en son dayanamadım söyledim doktora magnezyum başlattı keşke başta beklemeseydim şuan çok rahatım
Der_yaM Canimbenim_06 bel ağrısı mı bende şuan magnezyum kullanıyorum kullandığım halde belime bicak saplanır gibi oluyor ama rahatsız edici ayağıma da atyr bel fıtığı olabilir mi bilmiyorum daha kontrolümede var
Canimbenim_06 Der_yaM Benim belimden sol bacağıma resmen kemiğim sızlıyordu cidden ilac icmemek icin çok bekledim 16 da fln basladi ben 21 de doktoruma söyledim icmedigimde yapıyor ağrı keşke önceden deşeydim çekmezdim bu kadar
Canimbenim_06 Canimbenim_06 eşiniz dr avuç içiyle hafifçe çok baskı yapmadan bel boşluğunu masaj yağıyla ovalarsa o da rahatlatıyor