Doğuma 2 haftam kaldı, suyu bile ısıtarak içiyorum ama bazen dışardan ya da misafirlikte mecburen getirilen sudan içiyorum. O zaman içtiğimde gün boyunca boğaz ağrısı yaşıyorum ve grip mi olcam ayy hapşırcam mı öksürük mü baslıcak diye ödüm kopuyor. Bu haftalarda grip olmamak için ne yapabilirim bu boğaz ağrısı nasıl geçer.