Minnakanne Kızlar hastane çantanızı hazırlayacağınızda biberonu emziği nasıl temizleyip koydunuz sıcak su da kaynatma felan nasıl yapılıyor?
deletedmom01 Minnakanne Bunu bende cok merak ediyorum kaynatma falan yapiliyor ama 😊 nasil bilmiyorum arastirmak lazim iyice 😊
OlgaArslan Minnakanne canım suyu kaynat altını kıs ve biberonla emziği içine at kısık ateşte 5 dakika kaynatmaya bırak sonra altını kapat bi 5-10 dakika daha beklet çıkart iyice kurumaya bırak silmeni tavsiye etmem ben öyle yaptım 😊
Elif4334 Minnakanne canım ben biberon aldığım yerdeki adama sormuştum üzerinde kaynat yazıyor ama deforme olur eğer kaynar suda bekletirsen dedi muslukta sıcak suda bir güzel yıkadım kaynatmadım o kadar para verdim sonuçta 😀
Canes Arkadaslar sicak suda tertemiz kopukleyin sicakla durulayin yeter ne kaynatmasi ben dr.brownun emzik ve biberonunu aldim eridigini dusunemiyorum eşim perisan olurdu o kadar para veriliyor erirse uzulursunuz😅😅
OlgaArslan Canes aynı markayı bende aldım kaynattım hiç bişey de olmadı zaten malzeme kaliteliyse erimez eriyosa çakma malzemedir
sebos Merhaba Phılıps avent sterilizatör almayı düşünüyorum ben sonuçta her zaman kaynatmayla uğraşamam bebekle 😇
NilferAkar Aventin ürünlerini kullanıyorum hepsini tencerede kaynattım hiç bir sorun yaşamadım zaten biberonu cam kullanıyorum ki o kadar para veriyorsam eğer bi zahmet erimesin eriyecek seye de o kadar para verilmez bence
Elif4334 Ben hiç eridiğini duymadım zaten erir diye değil de deforme oluyor ömrü kısalıyor diye sıcak suda yıkadım valla aventin biberon uçları da baya pahalı her zaman alınıcak şeyler değil uzun ömürlü olsun diye öyle yaptım ben de avent aldım
Lmnkeskin Minnakanne su kaynasın altını kapat 1-2 dk bekle sonra emzik biberonu içine bırak 4-5 dk sonra içinden çıkarabilirsin. Eğitimde bu şekilde söylemişlerdi tabiki erime filan yapmıyor ama biberon başlıkları gevşeyebiliyor sızıntı yapıyor sonra.(ebebek te çalışmıştım ☺)
Obsesifk Kızlar biberon kaç tane aldınız ve kaç ml ? Ben almak istemiyorum inşallah bebeğim emer ama emen bebeğede ihtiyaç olurmu bilmiyorum 🤷🏼♀️