Alyak1 Kızlar doktor bi yorum yaptı kesin olarak söylemedi ama burda bilenler oluyor sizden de bi tahmin alabilir miyim 🥰
Alyak1 Galya15 kız gibi dedi şuan bi pipi görmüyorum ama iki hafta içinde değişebilir falan dedi 12 haftalığız ben değişeceğini pek sanmıyorum ama
tubik_ Alyak1 bana ilk erkek sonra kız denmişti ilk çocuğumda. bu haftalar biraz netleşmesi için zor. Ben 12+4 üm bugün gidicem bir tahminde bulunur sanırım
Busra_27_34_ Alyak1 değişiyor canm bizde de kıza benzettim dedim degisebilir dedi değişti 😁değişir deyince değişiyor 😁
AnneAdayi27_ Nurr00707 nub için bir iki haftaya daha net belli olur canım değişebilir tabi ama erkeğe benzettim ben 😊