Surekli soru alıyorum ben burada yazmak istedim dördüzlerime doğal yolla hamile kaldım kendimde üçüzüm bir tedavi görmedim 1 senelik evliyim 25 yasindayim izmirde yasıyorum 😂 dördüzlerime 30 haftalık hamileyim 3 erkek bir kız🫠soyumda birtek annem üçüz doğurmuş annemin 4 sene cocugu olmamış bi yasli teyze ona biseyler anlatmiş annemde yapmiş 2 ay sonrada üçüzlerine hamile kalmiş cocuk icin denemedigim şey kalmazdi derdi ne deseler yapardim icimi bozmazdim allah inancimdan derdi🫠ama hep buna yorar sende yap niyetlen icini bozma dedi bende yaptim ben dahami fazla yedimki bende dördüzlerimin haberini aldim🫠herşey şabır,şükür,dua,inanç allah yolunda hersey guzel ve basarili sonuclaniyor.Allahım isteyen herkese nasip etsin aşırı zorlanıyorum ama asla isyan etmiyorum tum katlantıp evlatlarim icin yeterki saglikla alalim kucaklarimiza.yedigim meyvenin adinida defalarca yazdim mekkeden geldi ADEM Elması Diye insallah cocuk arayan anne olmak isteyenlerede şifa olur🤲rabbim onlarinda evlat özlemini,hasretini tez zamanda bebek haberleriyle mújdelendirsin insallah🤲allahim hepimize hayirli saglikli dogumlar nasip etsin🤲sag salim girelim sag salim bebitolarimizla cikalim insallah🤲bol bol yogurt ceviz badem kuru incir kuru uzum muz bunlari ihmal etmeyin bol bol tuketin saglicakla kalin 🤲🫶🫠💐😍