Tugcecey İkisi de temiz içerikli değil diye biliyorum. O yüzden Ecowell tercih etmiştim. Şimdi bitmek üzere. Babydream markasının papatyalı olanı tercih ettim. Rossman’ın kendi ürünü. Genelde Alman şampuanları çok kaliteli oluyor. Denemedim henüz ama memnun kalacağımdan eminim. Kendime Bübchen kullanıyordum. Sanırım piyasadan kalktı. Bulsaydım onu tercih ederdim. 🌸