naaazz amin inşallah çok teşekkür ederim ☺️ küçücük de olsa o katkılar gerçekten iyi oluyor ☺️ Belki bir umut biraz tutturursam en azından 1 yaşına kadar bakarım kızıma diyorum 🙏🏻 Çünkü ev kredisi, faturalar, evin giderleri, onun bakım masrafları epey zorlayacak bizi 🤦🏻♀️