Acelyapova ilk bebeğimde molfix kullandım sleepy deniyim dedim taşırma yapınca molfixe devam ettim 2 inci bebeğimde sleepy aldım yine pişik yaptığını görünce bıraktım bim a101 de denedim iğrenç ötesi ya hem aşırı derece şişme yaptı taşma bunun dışında bide çok koku oluyordu molfixe dönücekken baby turcoyuda deniyim dedim ve çok memnun kaldım önlemde çok iyiydi şimdi 3 ye hamileyim baby turco alıcam primayı hiç denemedim maddü yönden çok pahalı hemde israil ürünü gerek bile yok benim önerim molfix ve baby turco önlem çok iyiler