littlefish Merhaba kizlar 37.haftaya girdim. 22 Subatta planli sezaryenim var. Agdaya gitmeyi dusunuyorum bikini bolgesi icin. Kac gun oncesinden gitmeliyim? Siz nasil yaptiniz?
_ruyaninannesi_ littlefish normal doğum olduğu için benim sürekli alırdım ama sizinki planli bnce iki veya üç gün önceden git en azından diğer günler temiz kalırsın