Nursel21 Kızlar 6+4 te kese 21 mm yalnız bebek görülmedi bir hafta sonra tekrar gel dedi doktor bu durumu yaşayan var mı
Lilaaaaaa Nursel21 ben yaşadım 1 hafta sonrasında da gittiğimde ayni seyler söylendi kendiliğinden düser dendi düşmedi. 3 ayri doktora gittim 3.sü artik alalim sağlıklı değil dedi kürtaj oldum
defneeoz27 Nursel21 geç döllenme olabiliyor hemen umutsuzluğa kapılmayın tekrar gidince görürsünüz inşallah bebeğidee 🙏🏻
S-tekin Nursel21 çok özür dilerim. Umutsuzluk vermek istemem ama benimde 43.bindi düşmeye başladı boş gebelik ve mutsuz son malesef.