mystery00 Kızlar kardeşimin bacağına yeni ocaktan indirdiğim çay döküldü yarısına nerdeyse iz falan kalmaması için ne yapayım yaa yanık kremi sürdüm ama
snowglobe mystery00 Mumu ocakta erritin içine de zeytin yağı koyun. Merhem kıvamınca olacak. Soğudığu zaman sürün hiç bi şey kalmaz. Babam epilepsi hastası Kaç derece yanıkları vardı bu sayede iz kalmadı
kahvesever__ mystery00 her gün yanık kremi sürün geçen oğlumun kolu da yandı hep yanık kremi sürdüm geçti iz falan kalmadı
Yaprakdokumuseverr mystery00 arkadaşım elini yaktı 2.derece. Doktor gümüş bağlamış 5 gün sonra gitti soydular yanığı sonrasında bi krem verdiler izi geçti. Bence direk doktor gösterin.