buketpoyraz Kubrakar272727 hamilesin bacım hayırlı olsun , ben de hap kullanırken düzenli kullanmama rağmen 2 aylık gebe olduğumu öğrenmiştim 😂😂
Kubrakar272727 br2023 dünde boyle çıktı ve ben sprailden dolayı regl olmuyordum. Regl tarhimi tam bilmiyorum ama normalde 11 de oluyorum sanırım yarın regl günüm ama regl belirtim yok göğüs ağrısı var sadece
br2023 Kubrakar272727 Hakknda hayrlsi olsn o spiral zarar vermez mi peki bebek varsa eğer bide reglken çıkılması gerek diye biliyorum
rabisskocc Kubrakar272727 benimde kullandığım test buydu bununla öğrenmiştim sanırım hamile kalmışsınız
maman-es Spiralle de gebe kalınıyorsa biz nasıl koruncaz yahu, geleceği varsa her türlü geliyor bu bebeler 🤭 sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🌷
Kubrakar272727 Gizemnur_ göğüs hassasiyet i canım kasıkta batma aslinda sprailden kaynaklı kasığımda normal dede batma oluyordu anlamadım pek seytan dürttü biraz yapma için