YesimAykut Kızlar sorum şu ki ne kadar gonal f kullandınız? bana 75 gonal f başladı doktor, sizce gelişir mi folikül olarak bir yumurtalığımda 5, diğerinde 7 folikül varmış, siz ne kadar kullandınız yardım edin nolur yumurtam büyümüyor çatlamıyor normalde
kumsal__ YesimAykut doktorun verdiği değerin dışına çıkmayın catlicaktir sabredin.dger türlü aman yükseltim ne olcak deme fazlası kiske cevirebiliyo doktor uygun dozajı veriyor zaten canım ve ara arada cagircaktir duruma göre dozajı yukseltebiliyo bende ilk yüksek başlayıp dozajı düşürmüştü doktor ama tuplerim kapalı diye sonuç alamadım ben canım
Filiz-kkn04 YesimAykut Kontrollere gittiginde yumurtların boyutuna göre doktorun zaten dozunu yükseltip azlattıracaktır ben bazen 75 kullanıyodum bazen 50 doktorun söyler canım zaten
mucize24_ YesimAykut bende gonal-f 75 kullandım 7 gün kullandım son günü 50ye indirdi doktorum 29 ocakta başlamıştım 5 şubata kadar kullandım salı günü çatlatma iğnesi yaptım perşembe günüde aşılamam yapıldı🙏
ikibebeklianne_1 YesimAykut Gonalf çok etkili bir iğne.Ben adetin 3. Günü başladım 8 gün kullandım hergun 16:30 da. Çatlatma iğnesini de doktorun dediği gün dediği saat yaptım. 36 saat sonra aşılama oldum ve şuan 17. günüm pozitif 🥰 Gün öğrendim pozitif olduğunu.
YesimAykut kumsal__ anladım canım, tabi ben 75 kullanıyorum ama acaba daha düşük ya da yüksek kullanan varmı diye merak ettim, senin tüplerin doğuştan mı kapalıymış
YesimAykut Filiz-kkn04 anladım canım benim kontrolum pazartesi sabah gideceğim acaba devam et der mi bilmiyorum elimde gonal f dozu yok devam et derse 5 gün kullanmış olacağım sende nasıl oldu
kumsal__ YesimAykut doktorda biliyordu kapalı olduğunu çünkü bizzat göstermiştim sonucu sonuçta böyle birşey yaziyo diye önemli değil demişti ne zamanki devlete öyle muayene için gittim doktor dedi tüpün kapalı biliyorsun dimi diye sonra rahim filmi istedi önce bı bakalım acilcakmi ona göre dedi rahim filminde açıldı dahada gitmedim ozeldekine ara verdim tedavilere şuan açık görünüyor tuplerim
Filiz-kkn04 YesimAykut yumurtaların boyutu yeterince büyüdüyse çatlama iğnesi vuruncan saatini filan söylerler yeterince büyümediyse devam ederler igneye ben pek hatırlamıyorum ama 5 gün den fazla kullandım heralde
YesimAykut Filiz-kkn04 anladım canım, ben çalışıyorum diğer hafta 24 saatlik nöbetlerim var kestirmeye çalışıyorum aşılama zamanını bakalım inşallah denk gelmez
kumsal__ YesimAykut nasip olmayınca ne yaparsan yap olmuyo canım neler denedim neler yine gebelik olmadı bu ayda ovulasyon denedim yine sonuç yok havuç incir kürü denicem bide bakalım yorulmayada başladım artık 4yildir ne denediysem ayni
Filiz-kkn04 YesimAykut inşllah tutar canım 2 aşılama oldum 1 i kimyasal oldu spmra kendiliğimden hamile kaldım inşallah en yakın zamanda güzel haberi alırsın ❤️🙏🏻
YesimAykut kumsal__ doğru diyorsun çok yorulduk benim de 4 buçuk yıldır 😐 artık son aşamalardayım olmazsa tüp bebek olur 😔 inşallah bu aydan umudum var❤️
kumsal__ Malajin17 evet canım oysa dikkatimi çektiği için tahlili gösterdim burda böyle birşey yaziyo diye o önemli değil falan dedi doktor diye güvendik aşılamadan sonuç alamayınca devlete yöneldim doktor tahlillerime bakınca aşılamada şans işi ama kapalı tupede yapılmaz doktor görmedimi bunu dedi bizzat gösterdim burdaki yazılanlar dikkatimi çekti gösterdim bana böyle dedi dedim yazık başka birşey diyemiyorum dedi o kadar masraf o kadar yıpranma emekler çöpe gitti duyunca tümden psikolojim bozuldu gerçekten doktorun bile vicdanlisina ALLAH korkusu olana denk gelmek zorlaştı
Malajin17 Canım merhaba ben geçen ay aşılama yaptım. Gonal f 50 de 6 gün kullandım. O sırada düzenli ve tempolu yürüyüş yaptım beslenmeme dikkat ettim daha sonra ovitrelle vurdum ve aşılama yapıldı 36 saat sonra. Tabi aşılamadan sonra 3 gün full yattım şükürler olsun hamileyim HCG de öğrendik bakalım henüz Dr gitmedim
Malajin17 kumsal__ aaaa çok üzücü tabi gerçekten hem maddi hem manevi ağır bir süreç bizim burda (Van) hsg olmayana kadar aşılama yapılmıyor
kumsal__ Malajin17 doğu her kadar dislansada sağlık konusunda doğu hastaneleri çok iyi Diyarbakır’da arkadaşlarım var anlattıkça onlar şok oluyo ben anlattıkça onlar şok oluyor
Malajin17 YesimAykut benim zaten büyüyordu çatlıyordu da ama kalmiyordum. Açıklanamayan infertilite deniliyordu
Malajin17 kumsal__ yani burda hastane deki Dr şans işi oluyor ama ben özel kliniğe gittim. Zaten klinik olunca esnaf oluyorlar bir nevi ama ona rağmen güler yuz yoktu sadece daha nett ve ticari bakmıyorlar acikcasi